Jak pozycjonowanie i kampanie Google Ads się uzupełniają
Skuteczny marketing w internecie często opiera się na łączeniu różnych metod promocji. Zaplanowane w odpowiedni sposób działania marketingowe wykorzystują wszystkie najlepsze cechy każdego kanału dotarcia do klientów. W czasach kiedy pozycjonowanie stron internetowych stopniowo buduje pozycje w wyszukiwarce, kampanie Google Ads zapewniają praktycznie natychmiastowy dostęp do ruchu. Można przetestować skuteczność fraz w płatnych reklamach i wykorzystać zebrane informacje do zoptymalizowania prowadzonych działań SEO. Dzięki rezultatom z kampanii Google Ads szybko widać, które słowa kluczowe przynoszą najwięcej wartościowego ruchu. Informacje te pomagają zaplanować długofalową strategię pozycjonowania na frazy, na które będzie się najbardziej opłacać. Reklamy w wyszukiwarkach świetnie sprawdzają się też jako wsparcie dla stron, które uzyskały już wysokie pozycje. Zajmowanie dwóch miejsc na liście wyników zwiększa szanse na przyciągnięcie uwagi użytkowników, a jeżeli ktoś potrzebował będzie takich usług, to powinna mu z tym pomóc firma Zieliński Jerzy.
+Tekst Sponsorowany+