Android Gry - Android Aplikacje - Android Nawigacje GPS
Największe forum z darmowymi grami i aplikacjami na Androida. Serwis oferuje pełne wersje aplikacji do pobrania za darmo.


Skąd trafiłeś na forum?


Przywitaj się i napisz coś o sobie.

Re: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez patrikos23 » 7 cze 2012, o 21:45

Z zaproszenia od jednego admina :D
  • 1


Obrazek

ObrazekObrazekObrazek

Pliki umieszczane przeze mnie są jedynie w celach promocyjnych. Zgodnie z art. 23.1 ust. z dn. 4 lutego 1994.r o prawie autorskim i prawach pokrewnych, pliki chronione prawem autorskim, można pobierać jeśli posiada się ich oryginalną wersję, w przeciwnym wypadku należy je usunąć w ciągu 24 godzin od momentu ściągnięcia.
Avatar użytkownika
patrikos23
Weteran
VIP
 
Posty: 7773
Dołączył(a): 7 cze 2012, o 21:39
Lokalizacja: Wejherowo
Telefon: Sony Xperia Z3
ROM: 23.4.A.1.232 [Lollipop 5.1.1 CE1 ROOT]

Re: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez Jayce » 21 cze 2012, o 01:08

A ja kojarzę tutejszego uploadera z innych stron, więc zapytałem czy czegoś swojego nie prowadzi i oto jestem :lol
  • 1


Embrace the Darkness.
Avatar użytkownika
Jayce
King of Kings
Przyjaciel
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2012, o 18:14
Telefon: Samsung Galaxy Note 3

Odp: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez Dressiarz » 21 cze 2012, o 07:52

Trafilem tu dzieki zaproszenii jednego z adminow.

Wysyłane z mojego E16i za pomocą Tapatalk 2
  • 1

Avatar użytkownika
Dressiarz
Przyjaciel
 
Posty: 166
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 11:48
Telefon: XPERIA Z
GG: 15890945

Re: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez Kuba » 5 sie 2012, o 15:25

chciałem znaleźć pliki do gry
  • 0

Kuba
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 sie 2012, o 15:23
Telefon: Red Bull Mobile One

Re: Odp: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez slavo22 » 6 sie 2012, o 08:56

Wujek google, jak widać nie ja jeden.

Wysłane z mojego GT-I9000
  • 1

slavo22
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 22:46
Telefon: Galaxy S
ROM: CM 9

Re: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez adrianekjol » 6 sie 2012, o 15:26

witam wszystkich
oczywiście wujek google
wpisałem gry HVGA na android i oto zjawiłem się
  • 1

adrianekjol
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 15:10

Re: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez Thao » 23 sie 2012, o 10:04

Google :)
Szukalem gier na S+
  • 1

Avatar użytkownika
Thao
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:36
Telefon: Samsung GT-i9001 Galaxy S Plus
ROM: 2.3.3
GG: 3113473

Re: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez matio3456 » 24 sie 2012, o 12:46

Na forum trafiłem gdy szukałem gier dostosowanych pod qvga, forum mi się bardzo spodobało ;)
  • 1

Avatar użytkownika
matio3456
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 sie 2012, o 10:32
Telefon: lg swift l3
ROM: V10L

Re: Odp: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez Apyt » 6 lis 2012, o 00:10

Google, po prostu wpisalem android forum i zawitalem i jak na razie zostaje tutaj bo jest w miare ok. :D

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
  • 1


Obrazek
Avatar użytkownika
Apyt
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 20:32
Lokalizacja: Gdynia
Telefon: Samsung Galaxy S II
ROM: Android 4.0.4
GG: 3384479

Re: Skąd trafiłeś na forum?

Postprzez Banszu » 10 gru 2012, o 21:18

Hmm, Google :) Przewertowałem kilka stron na poczciwej wyszukiwarce, aż w końcu trafiłem tutaj : ) Szukałem typowego forum z grami i aplikacjami, nie będę oczywiście podawał linków do konkurencji, ale wszędzie gdzie trafiałem był albo przysłowiowy " syf " ,albo połowa aplikacji nie działała.

Tutaj na pierwszy rzut oka, wszystko jest pięknie posegregowane. Zabieram się do zapoznania z forum ! :hehe:
Pozdrawiam ! <cwaniak>
  • 1


[Zarejestruj się lub zaloguj, by widzieć linki]

Przyznaj kciuka do góry, jeśli pomogłem lub mój post Cię zainteresował :) ! Obrazek
Avatar użytkownika
Banszu
 
Posty: 189
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 21:14
Telefon: Samsung Galaxy Mini S5570
ROM: 2.3.6 Gingerbread
Tablet: Google Nexus 7
GG: !Undefined$#$@#$

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: CommonCrawl [Bot] i 0 gości

Reputation System ©'
Najlepsze DemotywatoryLicytacje Komornicze